E63 | Jure Remškar: O prenosu podjetniškega duha iz generacije v generacijo

Jure Remškar je izvršni direktor za področje financ in operativnega poslovanja v podjetju Smart com. Tudi po 32 letih delovanja družinsko podjetje Smart Com d. o. o., katerega vodenje je leta 2016 prevzel Jure z bratom Filipom, še vedno udejanja vizijo ustanoviteljev, t. j. reševanje kompleksnih IT izzivov s snovanjem varnih, zanesljivih in uporabniku prijaznih rešitev in storitev za digitalno transformacijo gospodarskih družb in kritične infrastrukture.

Jureta odlikujeta strast do novih tehnologij ter zavzetost vpeljevanja sprememb in izboljšav v procese poslovanja, saj v središče postavlja kupca in zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje. Njegovo vodilo pri upravljanju družinskega podjetja je premisa, ZAKAJ delujemo in ima tako vedno v mislih vizijo in poslanstvo družbe.

Njegovo prepričanje sovpada z razmišljanjem Simona Sineka, saj verjame, da je za trajni uspeh podjetja ključnega pomena jasno začrtana vizija, kar se odraža tako pri vodenju podjetja kot pri navdihovanju več kot 70 sodelavcev.

Skozi podcast se razkriva zgodba o družinskem podjetništvu in nasledstvu:

  • Kdaj je nastopil tisti trenutek, ko je sebe dejansko videl kot naslednika podjetja?

  • Kako je delati z bratom in kako različnost karakterjev in pogledov na svet vpliva na sodelovanje?

  • Kdaj in kako so se v družini začeli pogovarjati prenosu vodenja oz. upravljanja na drugo generacijo?

  • Kako ohraniti podjetniški duh skozi generacije?

  • Kakšen je “recept” za uspešen prenos podjetja na naslednike?

  • O razdelitvi upravljanja in lastništva ter vodenja oz. dela v podjetju

  • Na kakšen način imajo urejene odnose v družini v relaciji do podjetja?

  • Kaj je najpomembnejše pri prenosu podjetja?

  • Kako jim danes (po predaji nasledstva) uspeva družinsko vodenje?

Odgovori vas čakajo v podcastu.

Previous
Previous

E64 | Marcela Omahen: Nič kaj seksi poslovni model, a kaj, ko podjetnico vsebina veseli

Next
Next

E62 | Matej Čer: Vitalnost posameznika je ključna za vitalnost podjetja