CEED LeadersTalk: Kako s sladoledom osvojiti svet

Na sproščenem "fireside chat" pogovoru bo brez dlake na jeziku Andrej Slokar, ustanovitelj in lastnik podjetja Incom Leone, razložil, kako je začel, kje je danes in kaj vse se mu je vmes zgodilo - no, vsaj večino tega. Inspirativno za tiste bolj na začetku, tiste na vrhu in tiste vmes - ker, ko spregovori ustanovitelj podjetja, ki vsak dan proizvede 140 ton sladoledne mase, se splača poslušat.

Zagotovo se bo dotaknil:

  • Pa zakaj vraga je sploh začel, če so bili pa skoraj vsi proti?

  • Kaj išče pri članih ekipe?

  • Kaj je odnesel, ko je bilo težko, in na kaj pazi, ko gre dobro?

Terasa City Hotela je pravi prostor za to, sladoled časti Incom Leone, pogovarjal pa se bo Andrej Šolinc.

Timeline:

17.30 – odpremo vrata

  • sproščena poletna vprašanja za voden networking bodo na mizi (by Miha!). Cilj: dodaj vsaj tri CEEDovce v svoj address book.

18.00 – začnemo 

  • Andreja v pogovoru: Andrej Slokar in Andrej Šolinc.

  • cca 19.30: free networking ob kozarčku, prigrizku in sladoledu.

Pridejo: aktivni člani, alumni, mentorji, podporniki.

FAKTI BRUTI

Kdaj: sreda, 18. junij 2025, ob 18.00 

Kje: City Hotel Ljubljana, Dalmatinova 15, Ljubljana

dodaj v koledar

Andrej Slokar, direktor in ustanovitelj, Incom Leone

Vizionar, ki je leta 1991 zbral pogum in ustanovil podjetje z jasnim ciljem – postati številka 1 v proizvodnji sladoleda. Z neomajno vero v uspeh je vodil spremembe, uresničeval svojo vizijo ter ves čas navdihoval ekipo k napredku.


Incom Leone: dejstva in številke

Podjetje Incom Leone iz Ajdovščine je največji slovenski proizvajalec sladoleda in čokolade, v evropskem prostoru pa po velikosti sodi med 15 največjih sladolednih proizvajalcev. Vsak dan proizvedejo v povprečju 150 ton sladoleda in izdelajo približno 3,2 milijona kosov sladoledov.

Od leta 2020 pa imajo tudi lastno tovarno čokolade, ki jo uporabljajo tako za sladoled kot za proizvodnjo ostalih čokoladnih izdelkov.

Z izdelki so prisotni na več ko 40-ih trgih po vseh svetu, s čimer ustvarijo okrog 94 % vseh prihodkov. Največ prodaje ustvarijo na evropskih trgih, izdelki izvažajo tudi Združene države Amerike, v Avstralije, na Nove Zelandijo.

V zadnjih petih letih je podjetje v širitev zmogljivosti, digitalizacijo, avtomatizacijo in razvoj vložilo več kot 80 milijonov evrov. Posledično so se povečali prihodki, dobiček in število zaposlenih. Vzporedno so okrepili razvoj lastnih blagovnih znamk LEONE in AL!VE.

Okrepili so tudi sodelovanja z večjimi podjetji. Danes poleg proizvodnje sodelujejo tudi kot razvojni partnerji za izdelke največjih multinacionalk in trgovskih znamk; ta segment poslovanja predstavlja kar 85 odstotkov prihodkov..

Leta 2015 so v Incom-u ustvarili dobrih 35 milijonov evrov prihodkov, za tekoče leto pa pričakujejo doseženih približno 172 milijonov evrov. Evropski trg sladoleda naj bi po napovedih Mordor Intelligence v obdobju od 2025 do 2030 rasel s povprečno letno stopnjo (CAGR) 4,87 %.

Podjetje je bilo v letih 2017 in 2018 uvrščeno na seznam "1000 podjetij, ki navdihujejo Evropo", ki ga je objavila Londonska borza. S svojim delovanjem in izdelki tudi sicer navdušuje strokovno javnost, saj je prejemnik številnih nagrad in priznanj za inovacije in trajnostne prakse.

Za okus

“Sem bil že deset let v Fructalu in sem vodil proizvodnjo v Bosni in v Ajdovščini. A to, da greš na svoje, da imaš svoje podjetje, mi je bil neverjeten izziv. Četudi so bili proti temu vsi, doma, pa tudi drugi.”

“Sam sem se že na začetku samostojne poti odločil, da ne bom obrtnik, ampak da bom postavil industrijsko podjetje. Malo za hec sem govoril, da bom naredil drug fructal. Smejali so se mi, ampak Fructal smo prerasli.”

“Incom najbolje funkcionira v krizi. Vse največje naložbe smo izpeljali v krizi. Takrat je denar najcenejši, lažje je dobiti kadre, gradbeniki so lažje dostopni.”

“Vse pogodbe o zaposlitvi podpisujem sam, zato da se z vsakim delavcem pogovorim. Iščem pa predvsem to, da imajo sodelavci energijo, motivacijo. Drugega se človek lahko nauči.”

“Bankirji so mi govorili, da se moram dokapitalizirati, da moram poiskati sofinancerje, pa partnerje. Pa sem jim vedno rekel, jaz imam znanje, vi pa denar. Ne morem tvegati samo jaz, denar bi si pa delili. Pojdimo skupaj v posel. A za to, da postaviš tovarno, so bolj od denarja pomembne človeške vrednote. Vsaj sam sem to tovarno vedno gradil na človeških vrednotah. Potrebuješ pa tudi navdušenje, ko navdušenja ni več, se lahko upokojiš.”

vir: spletna stran Incom Leone, intervju za Finance

Ker boste izžžžžžžeti.

Sladoled časti

Leaders Talks 2024