E77 | Samo Rok Geršak: Kako izgleda vaše podjetje, ko potrka na vrata?

V naši družbi tokrat Samo Geršak, kreativec in strateg v neodvisnem studiu Tinktank 9. Korenine vleče iz komunikacijskih agencij Formitas BBDO in Luna TBWA, kjer je bil dolga leta kreativni direktor. Sodeloval je z največjimi slovenskimi podjetji, bil član festivalskih žirij in pobral številne nagrade. Nekega dne mu je postalo strahotno dolgčas, zato je dal odpoved, odšel na “gardening leave” in začel plezat.

Njegova močna področja so: znamčenje, komunikacijske strategije in kampanje, strateško svetovanje ter komunikacijsko čiščenje (vse, kar ustanovitelji ali podjetniki vedo, pa jim je težko povedati v 25 besedah ali manj in zato izgubljajo priložnosti). Danes je svetovalec za komunikacijo manjšim podjetjem in startupom ter snuje plezalno blagovno znamko Funkybeta bouldering.  

Je dolgoletni CEED mentor. CEED pa je s Samom sodeloval tudi pri svojem brandingu - kako imenujemo to, kar počnemo. Izveš v podcastu.

Kaj te še čaka v podcastu: 

  • Kako izluščiti bistvo tega, kar v podjetju počnete?

  • Kako pripeljati ekipo od spoznanja, da vsi mislimo o isti stvari različno do skupnega sporočila?

  • Kako se naše poslanstvo kaže v praksi?

  • Katerih je 10 stvari, ki vam jih pade na pamet ob vašem podjetju?

  • Kako izgleda vaše podjetje, ko potrka na vrata? Kakšen je njegov karakter?

  • Kako skozi pogovor najti neke skupne karakteristike podjetja, čeprav zaradi svojih vsakodnevnih rutin vidimo različno?

  • Kako poenotiti brand pojavnost?

  • Kaj moraš kot podjetje imeti pripravljeno oz. razdelano za sodelovanje s kreativnim teamom?

  • Kako zagotoviti, da bo jedro branda dejansko živelo naprej?

  • Kdaj je brand book dejansko koristen za podjetje?

  • Katere so tri napake, ki jih podjetja naredijo v procesu ustvarjanja svojega branda?

    Vabljeni k poslušanju.

Previous
Previous

E78 | Jernej Čopi: Kdaj nehaš prodajati produkt in začneš prodajati edinstveno fizično izkušnjo?

Next
Next

E76 | Dean Mikolič: Kaj morate vedeti o vrednotenju, preden prodajate ali kupujete podjetje?