E78 | Jernej Čopi: Kdaj nehaš prodajati produkt in začneš prodajati edinstveno fizično izkušnjo?

V naši družbi tokrat pozdravljamo Jerneja Čopija, ustanovitelja in direktorja podjetja Ensol 360. Jernej je prejemnik gazele, priznanja za najhitreje rastoče podjetje v primorsko-notranjski regiji leta 2021. Blagovna znamka 360 Karting je namreč mednarodno uveljavljena in znana po načrtovanju in gradnji večnivojskih stez za gokart. Za tuje investitorje, ki s tovrstnimi adrenalinskimi atrakcijami bogatijo družinske zabaviščne parke, je koprsko podjetje v svetovnem merilu trenutno prva in najbolj zanesljiva izbira.

Jernej je tudi prejemnik priznanja gospodarstvenik Primorske in finalist izbora za mladega managerja leta, v dijaških in študentskih časih pa se je ljubiteljsko preizkušal tudi kot radijec. Po šestih letih dela na področju avtomobilizma je prešel v tehnološke vode.

Podcast prinaša odlične vpoglede v industrijo zabave skozi naslednja vprašanja:

  • Kako se je začela zgodba Ensola 360?

  • Kako je nastajala globalna identiteta podjetja?

  • Kako so dosegli nivo produktne stabilnosti, ko produkt ni več “izziv”?

  • Kaj takšen preskok pomeni za zaposlene, ki so bili prej toliko let osredotočeni na produkt?

  • Kaj se zgodi, ko se standardi, ki so “normalni” v neki industriji, prenesejo v novo industrijo?

  • Kako so naredili zahteven preskok iz produktnega podjetja v podjetje, ki prodaja poslovne rešitve, in nadalje podjetje, ki ustvarja edinstveno fizično izkušnjo?

  • Zakaj je edinstvena fizična izkušnja tista, ki so jo prepoznali kot recept za uspeh?

  • Kako moč argumenta in proste roke pri sprejemanju odločitev vplivajo na podjetje? Kako vpeljati in negovati to kulturo v podjetju?

  • Kako se soočati z izzivom, da pripelješ dober kader v industrijo, ki si si jo v bistvu izmislil?

  • Kakšno razliko lahko v poslu pomeni strast zaposlenih?

  • Zakaj se z brandom pojavljajo na karting stezi - nenavaden pristop za B2B?

  • Na katera ekzotična tržišča so še posebej ponosni?

  • Kako je iz Kopra naslavljati globalno tržišče?

  • So novi lastnik Ambasade Gavioli. Kakšne načrte imajo s to lokacijo?

    Blog, ki ga sogovornika omenjata v podcastu, najdete tukaj

    Vabljeni k poslušanju.

Previous
Previous

E79 | Leon Magdalenc: Argument moči ali moč argumenta?

Next
Next

E77 | Samo Rok Geršak: Kako izgleda vaše podjetje, ko potrka na vrata?