E79 | Leon Magdalenc: Argument moči ali moč argumenta?

Tokrat se družimo z Leonom Magdalencem, direktorjem in solastnikom butične agencije Nastop plus. Od leta 2000 je sobotni kolumnist v časniku Dnevnik. Od leta 1992 je povezan s treningi javnega nastopanja pred kamero in mikrofonom in predavanji s področja komunikacij. Je trener in coach komunikacijskih, prodajnih, prezentacijskih veščin in vodja delavnic s področja motiviranja, vodenja ter timskega dela. Sodeloval je z več kot 500 podjetji, ustanovami, posamezniki in tujimi institucijami. V zlatih osemdesetih letih je bil 9 let na Radiu Študent v vlogah kritika, glasbenega in kulturnega urednika ter profesionalnega novinarja.

Je soustanovitelj in nekdanji sovoditelj Studia Ljubljana (kasneje Studio City). Deloval je kot direktor PR projektov na Pristopu, kreativni direktor na Publicis/Virgu, direktor v agenciji za direktni marketing Indirekt. Leon je tudi soavtor prvega priročnika ABC javnega nastopanja in video kasete ter avtor več kot 1500 člankov na temo televizije, radia, medijskih nastopov, marketinga in komunikacijskih vprašanj. Leta 2019 je izdal knjigo 60/100, kjer so zbrani kritiški zapisi in deset poglavij o komuniciranju.

Ne zamudite podcasta, če vas zanima:

  • Kateri simptomi podjetnika opozorijo, da bi lahko male več energije namenil veščinam dobrega komuniciranja?

  • Katere napake so najpogostejše?

  • Zakaj je smisel za humor potreben pri dobri komunikaciji?

  • Kako lahko na krizo pogledamo tudi kot na igro? Kje so vzporednice?

  • Zakaj je tako zelo pomembno pri komunikaciji poslušati drugo stran?

  • Kako Leon razdeli vodje v skupine glede na način komuniciranja?

  • Zakaj so ljudje v podjetjih vedno bolj “bore-out”?

  • Kakšna je vloga motivacije pri uspešnem komuniciranju?

  • Zakaj dobra komunikacija zahteva čas in pripravo?

  • Kaj je dobra priprava?

  • Zakaj je pomembno, da si za ljudi v podjetju vzamemo čas?

  • Zakaj se morajo vodje zavedati, da biti vodja ni “nagrada”?

  • Kako posredovati slabo / dobro novico?

  • Zakaj je pomembno, da se več ukvarjamo z dobrimi stvarmi?

  • Katera lastnost je še posebej pomembna, da jo kot dober vodja negujemo?

    Vabljeni k poslušanju.

Previous
Previous

E80 | Damjan Širca: Formula za exit

Next
Next

E78 | Jernej Čopi: Kdaj nehaš prodajati produkt in začneš prodajati edinstveno fizično izkušnjo?