Kako do odgovorov za hitrejšo rast?

E-commerce mindshare skupina

V najhitreje spreminjajočem se poslu na svetu je vse preveč vprašanj in vse premalo odgovorov. Na peer-peer skupinskih debatah skupaj iščemo odgovore na izzive našega posla.
Ni predavanj, samo intenzivna iskanja rešitev med enako mislečimi, ki bi radi dosegli rast e-comm podjetja.

Kako srečanja potekajo?

  • Tema srečanja se določi vnaprej (primeri izzivov spodaj).

  • Na srečanju poveš svoj problem.

  • Člani povedo svoje izkušnje in mnenja ter skupaj iščejo rešitev.

  • Dobiš več pogledov na problem in “case studies”.

  • Naslednji član pove svoj problem.

Nenapisana pravila

Vsi sprašujejo, Vsi govorijo. Vsi poslušajo. Moderatorja skrbita, da kdo ne preglasi ostalih in da je debata tekoča.

Vodita in moderirata

“Hočem, da moje podjetje raste in zato rabim debato, kjer bom povedal svoj problem in poslušal mnenja drugih. Zato mi je pomembno, da so v skupini različni ljudje iz različnih kategorij in različnih velikosti posla."

Teodor Šimec / Geek, biznis frik in vse vmes.

Doktor strojništva je direktor in solastnik spletne trgovine Optics Trade s 6M prometa. Ekipa 25 ljudi prodaja športno optiko v več kot 100 držav sveta, skrbi za več kot 10 blogov in YouTube kanal (25K+ naročnikov/ 25M+ ogledov).

Razvija AI rešitve, v mislih ustanavlja video produkcijo in še kaj. Ko ima nekaj v mislih, zna to povedat in izpeljat.

“V 6 mesecih lahko dosežeš spremembe, ker je bistvo peer-peer skupine, da iščemo kratkoročne rešitve za dolgoročno rast.“

Lea Benedejčič / Sila slovenskega e-commerca.

Managerka, podjetnica, mentorica in poslovna svetovalka, ki je od mimovrste prek Pošte Slovenije do Engrotuša nabrala sila veliko znanja in izkušenj. Stvari vidi zagotovo drugače kot ti, kar pa je pravzaprav bistvo te skupine.

Vemo, da nismo za vse, ampak za koga pa smo?

  • Za tiste, ki se ukvarjajo z e-commercom,

  • ki so pripravljeni deliti znanje in izkušnje,

  • ki imajo konkretne probleme, si jih upajo priznati in niso 100%, kako naprej,

  • ki gredo nad težave s pozitivno energijo.

Prvo srečanje je testno zate in za nas: na njem ti ugotoviš, če smo zate, in mi ugotovimo, če smo zate. Priključiš se lahko kadarkoli, ker delujemo na principu on-the-go. Max. 15 udeležencev.

Ali je ta skupina zate?

Hitri test s 15. naključnimi&konkretnimi “YESorNO” izzivi iz različnih tem:

  1. Ali veš, kako povečati profitabilnost?

  2. Bi lahko bile tvoje zaloge še bolj optimizirane?

  3. Poznaš pot do mindseta leaderja?

  4. Misliš, da ekipa zmore več, pa ne veš, kako jo organizirati in zmotivirati?

  5. Imaš prave ljudi na pravih pozicijah?

  6. Veš, kako vzgojiti ali pripeljati managerja in postati lastnik?

  7. Si predstavljaš, kako lahko iz lokalizacije tujih trgov potegneš še več?

  8. Znaš uvajati tehnološke rešitve hitro in neboleče za poslovanje?

  9. Pripelješ kupca do ponovnega nakupa?

  10. Lahko še izboljšaš UX in konverzijo?

  11. Poznaš način za lansiranje novih produktov, pa nisi produkt developer (kako najti partnerje za to?

  12. Je tvoj Product Information Management (PIM) optimalen?

  13. Kaj je tvoj fokus: standardizirani produkti (velika konkurenca / manjša marže) ali custom produkti (večja marža / dolg prodajni cikel)?

  14. Se znaš odločiti delati končne produkte, pol produkte ali custom razvoj?

  15. Je uporaba AI orodij vsakdanje opravilo ali zgolj želja?

Če kaj od tega ne veš, je ta skupina zate. Če veš vse, pa nam pridi vse to povedat.

Okvirno temo vsakega srečanja določimo skupaj (finance / leadership, ekipa / organizacija, procesi / marketing, prodaja / razvoj, rast, & prihodnost / logistika / razmisli o svoji.

Fakti bruti:

1x mesečno

mesečna srečanja v peer-peer formatu

3 h / srečanje

max 15 članov

priključiš se kadarkoli

  • Brez velikih besed, “Brutaly honest”, trdno na tleh, straight to the point, “no sweet talk”, ker osladni pa res nismo.

  • V skupini je samo 15 podjetnikov, zato je vsako srečanje intenzivno.

  • V treh urah zveš kako drugi počnejo ali utrdiš samozavest pri tem, kar že počneš.

  • Povezuješ se s člani CEED skupnosti podjetnikov, ki se srečuje, mreži in povezuje mesečno na Leaders Talkih in drugih srečanjih skupnosti.